Friday, February 3, 2012

Bandar Seremban Tenggelam!

2Feb2012.
Tarikh keramat apabila bndar seremban banjir kilat.
First time banjir teruk camni.

Kebetulan aku otw nak ke rumah sepupu kat Taman Seri Pulai.
Then kononnya nak ikut shortcut, lalu ikut bandar.

sekali turun je fly over berhampiran KTM Seremban, jem!
ingatkan jem orang balik dari keje, rupenya jem sebab banjir!

gilalah! aku 50-50 nak redah atau tak sebab banyak kete sangkut dalam air.
nak tak nak, redah jelah, yang penting tekan je minyak, jangan bagi enjin kete mati.

setelah redah banjir yang agak jauh, lepas pun! hehe

ni antara tempat yang naik banjir.

sumber: klik! untuk lebih lanjut ~

yang ni kat KM Plaza & The Store

The Store

KM Plaza

Perpustakaan awam & Bank Islam





ni yang paling tak sangka boleh banjir sebab longkang kat sini saaaaangat dalam, so takkan boleh banjir, kan..~ kuasa Allah

0 comments: