Wednesday, January 11, 2012

Rahsia Sentiasa Kurus

aku suka makan!
ngadap laptop,makan.
ngadap tv,makan.
tengah bt keje,makan.

makan!makan!makan!

tapi badan susah nak naik.
pipi je senang naik, haha!

rahsianya....
MENARI!

inspirasi tarian aku ialah dari video2 klip hindustan.
sebab tarian mereka lebih menggunakan punggung, pinggang, kaki.
sedikit sebanyak dapat la buang lemak2ss yang bermaharajalela tu.

selain dr tu jugak, dapat la ubat kerinduan aku nak menari.
almaklumlah da 5 tahun meninggalkan alam tarian ~

ni antara yang fav aku untuk menari dan aku da hafal tarian2 mereka nih.
try la, korang akan rase sangattt seronok!

SELAMAT MENGKURUSKAN BADAN! =)

                                       
                                     Lagu:  Chammak Chalo
                                     Filem: Ra.One
                                     *Apa yang special lagu ni ialah AKON nyanyi hindustan,    
                                      WOW!


                                    Lagu: Dance Pe Chance
                                    Filem: Rab Ne Bana Di Jodi

0 comments: