Friday, December 2, 2011

Ombak Rindu


minggu ni, kat FB sume sibuk update status nak tengok cite romantik Ombak Rindu.
mmg bikin hati orang rindu je nak tengok lagi, hehe..

Ombak Rindu keluar 1 Dis 2011.
so, aku cakap kat bonda, nak tengok tak cite ombak rindu yang ade novel tu.
bonda apa lagi, memang nak la sebab die penggemar setia novel.
satu rak buku penuh segala2 novel!

then, pagi hari khamis 1Dis tu, aku cepat2 mandi, siap terus g jusco Seremban 2, beli tiket.
aku sampai pukul 11pagi, n nak tengok cite pukul 8malam.
akak kaunter tu "dik, seat wane biru da penuh, yang seat wane kelabu je kosong"
nak tau x, seat yang kosong tak sampai 20!

mak aihhh, cepat giler full!
aku penggemar seat tengah2, full pulak.
terpaksa la amik seat tepi.
tepi pun tepi la, janji dpt tengok.

mase tu,aku g tengok dengan bonda, n 4 orang anak2 kawan bonda.
sume gurls.

ada satu scene tu, aaron @ hariz kenyit mata kat maya karin mase 1day keje, mak aihh, meremang bulu roma i!
adoii, kenapa lah kau berlakon sangat la romantik wahai AAron Aziz!

novel Ombak Rindu ni ada kesinambungan cite die, tajuk novel Cinta..tiada akhirnya

*dengar2 tahun depan bulan 2, Aaron akan mulakan penggambaran drama Adam dan Hawa, diadaptasikan dari novel jugak. aku da bace novel ni, mmg best sangat!! kalau aaron berlakon, lagilah bertambah sodap! tak sabar!

0 comments: