Tuesday, November 15, 2011

WELCOME BACK !


  


holaaa!
lame da tak update blog. 3 bulan kot?


dalam 3 bulan, rase malas je nak update blog, almaklum lh bz sikit.
ni pun ade mase curi2 la tukar layout blog bagai.


sekarang ni keje, kat mane? malaysia jugak lah, haha ~


baru2 ni, 17 Oktober 2011 adalah tarikh keramat aku dan kawan2 seangkatan yang lain menjadi seorang graduan, alumni.
betapa bangganya kami apabila tersarunglah jubah dan mortarboard yang orang selalu pakai.
bukan senang nak dapat pakai, tunggu 3, 5 tahun nak pakai.


paling bangga of course la parents kami.
bangga anak2 mereka berjaya di menara gading.


dan aku, aku bangga lihat senyuman di wajah kedua bonda ayahanda ku sampai bonda update kt FB dia, hehe~


seminggu sebelum tarikh keramat, aku da bermastautin kat Shah Alam, yelah, nak amik jubah lagi, ade rehersal lagi, jadi buang mase kalau ulang alik dari rumah.
seminggu adalah detik2 paling indah kami sebelum bergelar graduan.


dan dalam mase seminggu tu jugak lah, kami manfaatkan sebaik2nya masa yang ada.
kami pulun habis2 tangkap gambar pakai jubah, nanti bila lagi nak merasa,kan.


dekat rawang, studio, Batang Berjuntai lokasi kami.
penat memang penat asalkan puas hati.


Templer Park, Rawang
Templer Park, Rawang


Unisel, BJ. lepas amik jubah
Unisel BJ + Istana Kehakiman Putrajaya

Alam Impian



                                                                        ......................................


ni pulak mase hari konvo.
ni baru je lepas amik skrol, sesi bergambar dgn parents kat luar dewan.
panas giler sampai aku sakit kepala!


ayahanda dan bonda

abah,kirin, budak nakal, me, lia




0 comments: