Tuesday, November 15, 2011

Apam Polka Dottie

Masa lapang, aku suka buat kek.
kek coklat moist, cupcake, apam polka dot.
sebab mereka ni sangat lah comel, hehe~

antara yang paling aku suka buat ialah apam polka dot.
aku jual gak apam ni tiap2 pagi kat kedai makan.

takdelah duk kedai tu jual, kirenya hantar kuih ni kat kedai je.
tengah hari datang amik duit jualan.
duit sampingan, hehe ~

ni antara yang sempat aku snap.
apam2 yang lain asyik lupe je nak amik gambar.


salah satu tempahan.
tempahan sempena Hari Deepavali 2011


0 comments: