Wednesday, May 25, 2011

supper

sejak akhir2 ni, senang cite sejak habis study ni,kan,saya sering makan lewat2 malam.
bukan ape, bila pukul 8 pm lebih camtu tak rase lapar pun.
pastu mula la pukul 12tgh malam mengagau cari makanan kat dapur.

malam tadi, pukul 12 lapar da.
ingatkan lauk da habis, nasib baik ade lagi lauk, nasi pun ade.
bila tengok lauk, alamak, macam takde selera nak makan lauk tu pulak.
pastu terasa nak makan roti dengan telur mata pulak.

then panaskan la minyak untuk masuk telur mata.
sementara tunggu minyak panas, g la amik roti.
halllamak ! roti takde pulak ! (da frust sebenarnya, perut lapor da!)
pastu terus terfikir makan nasi mentega dengan scrambled egg campur bawang + lada api
fuhhh!!

pastu hiris la bawang, lada api.
telur pulak 2 biji ! kacau sume.
pastu masak la telur, da siap tu letak atas nasi.
nasi pulak da digaul dgn mentega.

bawak nasi, air suam n vitamin bawak naik makan kat dalam bilik, sambil tengok maharaja lawak!
hehe..
memang sodap!
pastu makan vitamin E pulak.

pastu tengok badan kat cermin, gemuk la !
46kg dengan ketinggian 156cm.
berat ni mase masuk hospital tu, tak tau la sekarang da brp, 49kot?

alamak, akibat salah timing makan la ni! 
haiyohh!
belum kawin badan da nak ke doraemon.
tak boleh jadi ni.
pasni kena makan waktu yang betul.
tengahari 2pm. malam 8pm !




0 comments: