Wednesday, May 11, 2011

celebrating mother's day 2011

hi mera dos ! (hi kawan2 ku)
rasenya tak lambat lagi nak ucapkan selamat hari ibu walaupun hari guru bakal menjelma.
SELAMAT HARI IBU untuk ibu2 sedunia ! (k.long sayangg sangat2 kat ibu,muahhh!)

memandangkan hari ibu jatuh pada hari ahad, amatlah bertuah bagi kami untuk meraikannya.
so, kami decided untuk sambut kat kampung ibu, kat kuala sawah,rantau. dokek jo. (dekat je)
last minute punya keputusan, so ala-ala simple je menu2 kami.
adik2 buat puding kastard, saya buat 2 biji kek, kek coklat dan kek mocha cheese.

bertolak ke rumah nenek 4pm, sampai je umah nenek, sepupu saya da ade tunggu kami2 semua.
awalnya kaklong, hehe.
then, tak sampai 5 minit, datang pulak sepupu sepapat.
bertambah meriah la kan.

then kami bekerjasama amik meja rasmi letak bawah pokok rambutan.
sambut kat halaman rumah,sedap sikit, angin ada, sejuk je,kampungkan..
bila makanan sume da siap terhidang, sume nak amik gambar sebelum potong kek.

berhimpit-himpit la nak amik gambar, haha.
ni lah gambar2 nya.
Enjoyss !! =)


ni ibu saya !

ibu-ibu

ni nenek saya. katanya nak tengok saya kawin sebelum dia tutup mata.

ni la sepupu saya yang sampai awal tu.

adik kembar saya yang no.3

yeay! jom lompat! ni anak2 sedare.yang berbaju merah tu adik terrkecil saya.

ni adik no.4 saya.

sibling tersayang.

makngah bersama ibunya.

parents tercinta saya.

ibu dan anak.

 yang baju coklat muda tu MC tak rasmi petang tu.




konon sabhi sadi la tu, haha.

* 5 gmbar tak di-edit sebab MALAS.
* gambar saya tak dimasukkan atas sebab-sebab tertentu,sekian.


0 comments: