Monday, April 4, 2011

masuk hospital..

huiii!
sebenarnya, mase holiday seminggu tu, saya demam panas.
TAPI buat2 la sihat, nanti tak dapat jalan2, hehe.
kat penang, hari nak balik seremban, badan ni tersangat la sakit dan tak dapat tahan lagi.
mengigil2 tahan sejuk.
tengahari lepas check out, bonda bawak saya g KPJ Penang.

doktor suruh tahan wad immediately.
tapi taknak sebab nak balik seremban da.
then, doktor bagi ubat tahan sakit.

sampai seremban, esoknya terus g hospital sebab da tak tertanggung sakitnya.
terus masuk wad trauma, tak boleh blah! haha trauma la sgt kan..=p
doktor amik darah n masuk air.

bila air da masuk dalam badan ni, terus elok, da tak sakit badan.
doktor suspek denggi.

ni la akibatnya suke sangat holiday..=p 



0 comments: