Monday, April 4, 2011

eksiden pulak!

lepas admitted dari hospital, esoknya kami sekeluarga termasuk la kakak sepupu saya tido umah nenda.
sebab ade kenduri doa selamat nak g mekah n lenggang perut.
tapi saya, bonda n adik2 lelaki datang dulu n kakak sedare + adik ppuan dtg kmudian sb dorang g bndar.

saya sampai je umah nenda,terus baring, tak tahan sakit kepala.
kejap tu terdengar bonda keluar tergesa2, tak sempat nak tanya.
dalam setangah jam camtu, bonda call.
bonda: ibu nak bagitau ni, jangan terkejut, jangan menjerit tau.
saya  : ok, kenapa?
bonda: kakak xciden ni, kat simpang kuil india.
saya: ha???!

terus saya menjerit, terkejut la.
kete depan belakang kemek, lori langgar belakang.
mujur adik n kakk sedare ok.
terus sihat saya dengar, siap boleh ikut dorang g bt report kat balai polis seremban 2, hehe.


ni kat bengkel yang tarik kete.

0 comments: