Friday, October 8, 2010

struggle week, stress month!


bulan 10 ni boleh dikatakan bulan final la.
sebab 2 antara 3 subjek adalah final dan final.
subjek Copywriting adalah subjek penting untuk lulus Advertising & Art Direction so, kena la struggle..
final projek utk copywriting ni kena redesign food packaging dan cara nak promote food tu..
boleh dikatakan senang la.
dan beserta dgn kuiz.
OMG! 20 questions bagaikan 200 questions sb saya benar2 BENCI jawab soalan2..
xtau la dpt berapa per 20 tu, tawakal la..
yang penting submit assigment every week..

subjek kedua adalah Animatin 3D.
susah pada mulanya dan bila buat slow2 diikuti dengan tunjuk ajar, yeay! i can do it!
sebenarnya saya buat endah tak endah je keje 3D bila kena buat sorang.
sebab anytime saya nak buat pun kan..
at last, tanpa disedari da siap 3D!
da submit pun, legaa!=)

subjek ketiga adalah Advertising & Art Direction.
kena struggle subjek ni sb terus ke final dan Diploma Show DG05!
my lecturer, Pn.Ellyna Hashim da mula final projek dr sekarang sebab taknak kelam kabut nanti.
Pn.Ellyna suruh pilih produk yang dekat di hati kita untuk keje final nanti.
saya pilih produk SimplySiti Cosmetics..
sebab? kulit saya sangattttt sesuai dgn produk tersebut.
mahal memang mahal yang penting bersesuaian.
sebelum ni kulit saya amat2 sensitif dengan produk lain especially bedak, mudah je naik jerawat.
tapi SimplySiti is da best!

yang penting sekali, tak sabar 1 Nov 2010!
sebab kelas saya akan bergabung dgn kelas grup C!
thanks to the person who's combine this grup together!

yeay!yeay! nak habis study da!

0 comments: