Tuesday, October 19, 2010

setiap semester, satu rumah

setiap semester, saya pindah2 rumah..
penat memang penat.
bukan sengaja, suka2 nak pindah tapi biasalaaa..
dari rumah teres 2tingkat, pangsapuri, apartment..
tunggu nak pindah merasa umah sewa banglo, n kampung je ni, haha..

last umah saya duduk umah tu, saya ada la rasa nak duduk umah kampung.
yela, murah tau, harga satu bilik, umah kampung boleh dapat sebuah rumah.
tapi mungkin bukan rezeki saya nak duduk umah kampung.

bila difikir2kan balik, funny la, hehe..
ibu takde la bising, yelah, ikut keselasaan saya jugak la kan..
kalau tak selesa duduk umah tu, buat apa nak paksa2 stay jugak..
so, pindah la..

thanks to kawan2 yang pernah tolong saya angkat barang2 saya..=)

lagi 5 bulan saya nak habis belajar da..
habis study, saya nak terus cari keje dan kumpul duit..
saya nak duduk rumah sendiri, lagi senang..
duduk sorang, takde gangguan pun..

kalau family saya nak datang stay sama, saya tak kisah..
da tiba masa untuk saya balas semua jasa2 keluarga..=)

0 comments: