Friday, September 24, 2010

perkahwinan ala cinderella @ fairytale


saya jumpa vid ni kat facebook.
tergerak hati nak tengok, so saya bukak la..
bila da tengok habis, fuhhhh!!
gempak betul la wedding mereka ni!

wedding Nur Nadiah SM Nasimuddin & Hamzah Alang Datuk Azman Shah.
memang wedding fairytale..
so, saya pun download la vid wedding mereka..
tak jemu tengok banyak2 kali, hehe..

saya pun mula la berangan saya kat tempat nadiah ni.
aduiyaiii, best betul!
Tapi no wonder la wedding mereka camni sebab dua2 kaya..

tapi bagi saya la, yang penting akad nikah je.
nikah kat pejabat kadi pun takpe sebab tu yang pentingnya.
ibu, nak kahwinnn!!!

meh kongsi sama2 gambar wed mereka..
nk tgk vid mereka? 
http://www.facebook.com/zarifahmunirah#!/video/video.php?v=116298388428792&ref=mf

nt saya upload kat blog ni vid mereka, k!

Nur Nadiah SM Nasimuddin


She and her hubby












0 comments: