Wednesday, September 8, 2010

impian musikalku..

2.38am, khamis 9.9.2010.
sehari sebelum raya.
kenapa mataku ndak mau tidur nih?
pejamlah wahai mata.

mata tak boleh tidur, jadi saya download la semua video2 dari filem High School Musical 1-3.
sebab apa?
sebab saya sangat2 teruja n cintakan tarian2 mereka, sangat lincah.
kenapa saya suka? sebab saya amat mencintai bidang tarian dan saya ex-dancer.
badan da gemuk sebab da lame tak menari, hehe..
okey2,sebenarnya saya berangan2 nak ada @ buat satu musikal semua lagu2 dr filem ni.
gunakan lagu mereka dan gerak tarian yang lain dr mereka.
wow! angan2 yang tinggi, hehe..

pentas tarian saya tu mesti la sangat meriah dengan dekorasi yang bling bling dan moden!
pakaian2 penari mesti gempak!
tarian pula boleh buat penonton ingat dan teruja, tak bosan.
,musikal saya bukan hanya tarian sahaja, ia mesti selitkan unsur2 lakonan.
saya nak gadis2, jejaka2 meminati bidang tarian!
dan saya nak musikal saya hingga ke luar negara!

saya bukan saje nak buat musikal ni tapi saya nak jugak terlibat dalm tarian musikal ni!
aduii, bila laa impian ku mau tercapai..
saya mau serbuk ajaib yang boleh tunaikan permintaan ku! fuhhhh......

0 comments: