Friday, September 3, 2010

10 malam lailatul qadar


10 malam lailatul qadar!=)
orang yang terpilih sahaja dapat tengok lailatul qadar!
bertuahnyaa..
ad juga yang sibuk pasang pelita terutama kat kampung..
cuba lalu kawasan kampung, mesti ada banyak pelita,cantik!..

saya pun tak terkecuali jugak, hehe..
saya ni duduk bandar, jadi mana laa ade pelita..
kalau ada pun kat kampung..
2 hari sebelum raya nanti baru balik kampung..

saya pun g la kedai cari pelita..
jumpa pelita kat kedai, 10 botol kecik tu rm4.50..
beli jelaa..

minyak tanah?
ala, susahnya nak cari..
ada kat kedai kat kampung j..

adik bongsu saya da sibuk2 tanya bila nak pasang pelita..
sabar ye sayang, nanti kita pasang pelita same2 k..=)




1 comments:

Zafirah Majdiah said...

da bli tu, pasang aje lar..