Thursday, July 1, 2010

semester baru sebelum praktikal (sem 7)


beratnya hati nak tinggal family..
bukanny tak pernah tinggalkan family, cuma kali ni adik2 kembar aku pun melnjutkan study dorang kt uitm..
sorang uitm lendu melaka, sorang lagi uitm permatang pauh penang..
ibu aku takde kawan nak berborak, tinggal 2 orang adik lelaki yang masih bersekolah jelah..
ibu pun sibukkan diri dengan memulakan bisnes menjual laksanya..=)

petang nak ke malam ahad (27 julai 10), aku pun balik shah alam..
esok paginya, g unisel dengan semngat baru..
g fakulti, tgk jadual..
fuuhhh 3 hari je kelas, hehe..=)

minggu nie kelas xde assignment, just briefing je..
minggu dpn, confirm start assigmnent yang padat gler!
semester nie akan ku pastikan takde gagal sebab semester depan da praktikal..
klu ada yang gagal semester nie, tak dapat praktikal sama2!! =(

yezza, sem depan da hbs..=)

0 comments: