Friday, July 23, 2010

penang

haluu everibodi! 
lame da xupdate blog..ssh la nk dpt line kt umah aku tu, haissh!


hr nie (23 julai) aku n family ke penang..
nk melawat @ lps rindu kat adik ppuan ketiga aku, zafirah majdiah..
die study kt uitm penang nie, permatang pauh..


dalam masa yg sama, bercuti la, hehe..
3 hr 2mlm je, xbleh lme2..
msg2 ad komitment sendiri..
aku n adik ke2 ad kelas, adik2 llaki skolah,ibu berniaga, ayah jge umah..(ayh start keje awal ogos)
aku n ibu gilir2 bawak kete, ayah boleh da bawak kete cuma tak confident je lg bwak manual..




kami dduk hotel uitm je, murah rm110 semalam..
ayah booking 2 bilik, satu bilik utk ayah, ibu n adik2 llaki..
satu bilik lg utk kami anak2 dara..
yelah, segan la nk tdo sebilik dgn ayah kn,..
mjur ayah mmhami..sygg ayah !=)

sampai uitm, kami jmp adik, bwk die jln2 g jusco..
rpe2nya die tiap2 mggu g jusco..


skrg nie (550pm) die ad kawad, ptg2 skit hbs la kot..
die makin tembam, makannn je kejenya, hehe
biarlah die, asalkan die bahagia dgn kos yg die pilih, hotel management..

0 comments: