Saturday, February 6, 2010

MISS HER VERY MUCH !

i missed someone..missed damn much !
dia sgt2 baik, happy go lucky n gilo ! hehe
dia sangat2 baik dengan kami sekeluarga..
kadang2 dia kepala angin jugak, hehe..

tapi sangat baik..
dia tinggal dengan kami sekeluarga.
mane2 je kami g, dia mest ade..=)
kami g holiday pun dia ada, kami tak kisah..=)

aku sangat2 rindukan dia..
dia takde kat mlaysia..
dia da kawin n sekarang duduk kat India..
suami dia keje kat sane..

last aku jumpa dia, mase bulan 10, 2009..
aku dapat jumpa dia pun bila aku balik sban..
hari tu, aku terkejut kembr bgtau aku yang dia da balik India beberapa hari sebelum adik dia kawin..

dia bukan saje2 xnk dtg mjlis adik dia tapi suami dia da terbeli tiket awl,.
dia nak balik lepas adik dia kawin.
tapi nak buat camne, kene ikut arahan suami..
dia anak m.long, kakak sulung ibu aku..
so, she is my cousin..=)

aku sedih gler la, tak dapat jumpa buat kali terakhir sebab aku tau, mest susah nk jumpa dia..
yelah, kos nak dtg sini bukannya murah..
pastu, ade pulak cter2 kurng enak..

yang memfitnah pasal k.teh tu, sepupu sendri pulak tu..
ish, xphm la!
ade ke patut dia kata k.teh nie takde maruah ??
dia tu ad maruah sgt2 la?

geram betul!
da la dia kata camtu depan aku pulak tu..!

orang yang aku rindukan adalah....NORAFIZA SALEHAN @ kak teh..

k.teh, k.long rindu sangat2 kat k.teh..
nanti balik malaysia, lama2 sikit tau !=)
k.teh, vapes jarau'..(k.teh, pulang cepat) *bhs hindi

saat  hari bahagia k.teh..she looks very happy!



hubby k.teh


aku mengabadikan gambr kwin k.teh dalam final project & i got A in that subject !


me & k.teh

my brothers & k.teh ( on cousin's wed-kelantan)

my mum & her

with my 2nd sis ( grandma house)

k.teh luv Khairy Jamaluddin vey much ( amik dgn posterny pun jadilah, hehe)

0 comments: