Friday, February 26, 2010

HE IS GETTING WELL !..=)

hari nie maulidur rasul & cuti umum.
aku balik dr shah alam smlm (mlm jumaat).
dan rasanya ada masa lagi untuk aku ucapkan Salam Maulidur Rasul kepada seluruh umat islam..=)

Petang tadi (27 feb), aku g hospital macam biasa untuk ziarah ayah.
ya, keadaan ayah amat memuaskan hati kami kerana semkin pulih..
ayah da banyak cakap, banyak senyum..=)
Kaki kiri ayah da boleh angkat cuma agak lemah lagi..

pastu kami bawak ayah g exercise kaki, ayah jalan tadi tapi guna tongkat 4 kaki..
agak jalan slow tapi boleh jalan daripada 3 minggu lepas, yang hanya terlantar atas katil..

800 mlm, kami pun balik, tu pun lepas kene sound dengan pak guard sb da lebih waktu melawat, hehe..
lepas salam2 ibu n ayah, aku pun kelas dr wad ayah..
pastu, aku jalan depan wad 4 atau 5, ada lagi pelawat!

yang aku geram, bilik ayah je die halau kami, bilik lain ada pelawat, tak pulak dia halau..
aku pun balas dendam..
aku g kat depan pintu wad ayah, aku cakap "wad lain ada lagi pelawat,dia tak halau pulak, kita je dia halau pulak!
sepupu kelantan aku pelik, dia kata "ye ke ?" pastu die masuk balik dalam wad..
bengang je pak guard tu, hehe..
pastu aku dengan selamba, g keluar wad, tunggu lif nak turun..

dari jauh, aku tengok muka pak guard tu tak puas hati je lepas aku sound die, haha!
pueh hati den ! (puas hati aku!)
adik aku cakap "mesti lps nie die anti dgn ko, long.."
peduli ape aku! pak guard tu yg berat sebelh, ape suruh..kan da kene sound, ahaha!

lepas g hospital, adik bongsu aku nak g jusco..
kami pun gerk la g jusco..
aku sambar la sehelai sluar, high heels heheh

pastu aku g kat adik2 aku main game..
aku pun main game The Dead of House 2..
best! main tembak2 hantu, hehe..



ayah tengah praktis jalan..

adik bongsu ku, zikry


aku tengah main The Dead of House 2 dgn adik bongsu, zikry..=)

0 comments: