Sunday, January 24, 2010

TAK JADI BALIK !

Semalam (23 jan) aku dari shah alam terus g port dickson.
family aku tido sane semalaman.
sampai sane, aku terus buat assignment yang tak siap2 lagi.
pastu, lewat petang sikit, aku g jalan2 tepi pantai dengan adik kembar aku.

tapi sikit pun tak menarik perhatian sebab pantai da makin kotor!
aku amik gambar sikit pastu naik bilik.
oh ye, kami check in kt glory beach resort kat Lukut.

esoknya (24 jan) kami check out dalam pkul 11 lbih..
adik2 kembar naik satu kete dengan aku.
pastu aku g umah baru aku kat ampangan, nak amik cd.

bukan nak tengok saje2 tau cd2 nie, nie assignment.
da amik cd, aku pun hantar adik2 aku kat umah lame.
pastu, aku cari jgk cd2 kat umah lame nie, kot2 ade yang menarik ke..

da puas cari, aku pun gerak balik shah alam.
mase nak keluar umah, aku rase berat hati je nak balik.
tapi aku bace ayat kursi banyak2.

mase dalam kete aku still bace ayat kursi.
pastu aku call ibu, kata yang aku tak sedap hati n berat hati nak balik.
ibu kata kalau berat hati, jangan balik shah alam, balik sban semula.

aku call ayah, ayah pun cakap macam tu jugak.
aku patah balik kat Nilai.

malamnya, ayah tanya aku rase macam mana.
aku kata rasa berat hati..
ayah kata "ada yang mgikut kamu nie"..

ttbe trlintas kat kepala aku, mungkin jgk sb tghr tu aku g umah baru..
ade sejarah kat umah baru tu..
senang citer, berpenunggu..

hai, macam2 hal..

0 comments: