Monday, January 4, 2010

RESULT EXAM??

Bangun dari tidur, hati berdebar2..
Ya, keputusan peperiksaan untuk semester lepas (sem 5) da keluar!
Aku pasti, mereka juga berdebar2..

Dari aku buka laptop sampailah ke student portal, tangan aku menggigil2!..
Tak tau la kenapa!

Perkara pertama aku lihat setelah keputusan peperiksaan berjaya ku buka ialah gred!
Tiada yang gagal!
Aku terus lihat ke gpa dan cgpa..

Alhamdulillah!
Aku lulus! (3.33)
Satu keputusan yang memang tidak pernah aku jangkakan!

Aku bersyukur pada-Mu!
Aku terus tarik tangan ibuku yang ketika itu dia sedang memotong buah..
Ibuku pelik dengan perangaiku..

Dengan tangan yang melekit, aku tunjukkan keputusanku!..
Ibuku tersenyum lebar!
Kucupan di dahi, kedua pipi tembamku ibu hadiahkan padaku, terima kasih, ibu!..





f-faa
(04/01/10)

0 comments: